شورای اسلامی استان لرستان اهانت به قوم لر را محکوم کرد

۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۹۱۴۲۸
شورای اسلامی استان لرستان اهانت به قوم لر را محکوم کرد
شورای اسلامی استان لرستان در بیانیه ایی اهانت های اخیر به قوم لر وهمینطورتوهین اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران به مردم کوهدشت را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛متن بیانیه شورای اسلامی استان لرستان به شرح ذیل است:

متاسفانه بار دیگر شاهد بی حرمتی به  قومی بزرگ هستیم؛ همانگونه که مستحضرید اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در نامه ای به اعضا این اتحادیه خواستار معرفی متعاملین مسکن متولد کوهدشت به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس انتظامی تهران شده است .

این اقدام اتحادیه مشاوران املاک مصداق بارز توهین به بخشی از جامعه اسلامی است که با رجوع به تاریخ پر افتخار آن با چهره های ممتازی در عرصه های علمی ، فرهنگی و جهادی مواجه خواهیم شد . چه مردان و زنان پر آوازه ای از این دیار که کمتر دیده می شوند و در مقابل معدود خاطیانی که ممکن است در هر قشری در امورات روزمره جامعه باشند و اما این گونه معیار وملاکی برای توهین به قومی بزرگ قرار می گیرند .

برابر نص صریح قانون اساسی حیثیت ، جان ، مال ، حقوق و ... اشخاص مصون از تعرض است مگر به حکم قانون . اینک این سوال مطرح است کدام ضرورت باعث شده این گونه حیثیت و آبروی قومی مورد تعرض قرار گیرد ؟ آیا برای برخورد با هر متخلف یا تخلف احتمالی می توان عزت و حیثیت مردمی را به بازی گرفت ؟ این اقدام نه تنها توهین به مردم کوهدشت و لرستان بلکه توهین به ملتی است که یک پیکره اند و امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی می باشند .

شورای اسلامی استان لرستان ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه و ناآگاهانه خواستار عذر خواهی این اتحادیه و دیگر عوامل تصمیم گیر در این خصوص بوده و از مراجع ذیصلاح می خواهد نسبت به برخورد مقتضی و قانونی با این اتحادیه اقدام نماید .

به امید روزی که این گونه اقدامات نابخردانه که موجب تفرقه در صفوف یکپارچه ملت می شوند را دیگر شاهد نباشیم .

     شورای اسلامی استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز