در ایام نوروز صورت می گیرد؛

پذیرایی از کودکان در غرفه لبخند بهار

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۸:۴۰:۳۷
کد خبر: ۶۹۱۸۸۳
مدیر اجرایی طرح لبخند بهار گفت: از ابتدای امسال تاکنون شاهد حضور صدها کودک دختر و پسر در ایستگاه لبخند بهار واقع در محل پایانه های مسافربری امام رضا(ع) بودیم که فضای نشاط آوری را برای این مجموعه رقم زده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری نوروز 97 سازمان پایانه‌های مسافربری مشهدمقدس، آمنه ماروسی با ابرازخرسندی از فعالیت ایستگاه لبخند بهار ویژه کودکان و نوجوانان در پایانه مسافربری امام رضا(ع) افزود: فضای در اختیار گذاشته شده از سوی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد نیز به این بخش به نسبت به سال های گذشته به مراتب بهتر و پویاتر است.

وی اظهارکرد: فرهنگسرای کودک و آینده بر اساس رسالت خود، همه ساله در بخش های مختلف خدمات مختلفی را به زائران و مسافران نوروزی شهر امام هشتم(ع) ارائه می کند و امسال نیز با رنگ و بوی ویژه تری به این مسئه ورود پیدا کرده است.

وی افزود: تاکید این مجموعه بر ارائه خدمات به کودکان در کنار خانواده و والدین آن هاست و در این زمینه برنامه های متنوع و مختلفی را تدارک دیده ایم.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده ادامه داد: پایانه مسافربری امام رضا(ع) نیز به دلیل فرصت انتظاری که مسافران برای ورود و یا ترک شهر مشهد دارند، مکان بسیار خوبی است که آموزش های کودکانه توام با بازی و شادی را به کودکان و نوجوانان ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای کودک و آینده به جز ایستگاه لبخند بهار واقع در پایانه مسافربری امام رضا(ع)، ایستگاه هایی را نیز در سالن ورزشی شهید عماد مغنیه و همچنین بوستان بزرگ گوهسنگی تدارک دیده است و پارک های موضوعی خود فرهنگسرا نیز در این ایام به مسافران و زائران نوروزی خدمت رسانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز