نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

برای نه گفتن به کالای خارجی اول باید کیفیت محصولات داخلی را در حد قابل قبولی افزایش داد

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۴۰:۴۰
کد خبر: ۶۹۲۱۱۳
برای نه گفتن به کالای خارجی اول باید کیفیت محصولات داخلی را در حد قابل قبولی افزایش داد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای نه گفتن به کالای خارجی اول باید کیفیت محصولات داخلی را در حد قابل قبولی افزایش داد و حمایت های اصولی از ارکان تولید و صادرات را در دستور کار قرار داد.اقتصاد درون زا و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی کلید توسعه کشور و دستیابی به اقتدار اقتصادی و سیاسی است.

به گزارش برنا از اراک، آیت ا... دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: کشور ایران از نظر بنیه انسانی، فناوری و دانش و زیرساخت های تولید توانمندی بالایی دارد و نیاز است که با همت و برنامه ریزی موثر، بهترین بهره وری از این قابلیت ها در عرصه اقتصادی ایجاد شود.

وی اظهار کرد: برای نه گفتن به کالای خارجی اول باید کیفیت محصولات داخلی را در حد قابل قبولی افزایش داد و حمایت های اصولی از ارکان تولید و صادرات را در دستور کار قرار داد.تولیدکنندگان  باید با افزایش کیفیت کالاهای داخلی زمینه رقابت پذیری و حضور هرچه بیشتر محصولاتشان را در بازارهای داخلی و جهانی فراهم کنند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش از مسوولان خواست که در واگذاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان مرکزی به بخش خصوصی دقت لازم را داشته باشند تا از بروز مشکلات احتمالی برای جامعه کارگری جلوگیری شود.
آیت ا... دری نجف آبادی گفت: واگذاری واحدهای صنعتی از جمله هپکو به بخش خصوصی در گذشته کارشناسی نبوده است و مشکلاتی را برای استان مرکزی به همراه داشت و هرگز نباید اجازه داد که سایر واحدهای صنعتی این استان سرنوشت مشابه ای را تجربه کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز