مسئول ایستگاه ورزش پایانه مسافربری امام رضا(ع) خبر داد:

استقبال ورزشی از هزاران زائر و مسافر ورودی به شهر مشهد

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۰:۵۵:۰۵
کد خبر: ۶۹۲۱۵۵
استقبال ورزشی از هزاران زائر و مسافر ورودی به شهر مشهد
مسئول ایستگاه ورزش پایانه مسافربری امام رضا(ع) از استقبال ورزشی هزاران زائر و مسافر ورودی به شهر مشهد توسط این ایستگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ستاد خبری نوروز 97 سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد، صادقی در تشریح فعالیت های ایستگاه ورزشی استقبال از بهار واقع در پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهارکرد: امسال برنامه هایی همچون دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی در ایستگاه بهارانه پایانه مسافربری امام رضا(ع) تدارک دیده شده بود که مورد استقبال بسیار خوب زائران ورودی از طریق این پایانه قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت غرفه نمایش تصاویر سه بعدی در کنار ایستگاه ورزشی این مجموعه عنوان کرد: در این غرفه نیز مناظر طبیعی و گردشگری کشور، استان خراسان رضوی و شهر مشهد به نمایش درآمده که لحظات بسیار زیبایی را برای مسافران و زائران ورودی به شهر امام رضا(ع) خلق می کند.

مسئول ایستگاه ورزش پایانه مسافربری امام رضا(ع) با تقدیر و تشکر از فضای مطلوبی که توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد مقدس در اختیار ورزش و تندرستی زائران تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: فضای امسال به مراتب مناسب تر و بهتر از سال های قبل بود که باید از مدیران شهری و این سازمان تشکر کرد.

 

نظر شما