سفر وزیر ورزش و جوانان به چابهار

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۹:۳۳
کد خبر: ۶۹۲۴۱۸
سفر وزیر ورزش و جوانان به چابهار
وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی از پروژه های ورزشی و گردشگری شهر توریستی رویال صدف، نوار ساحلی چابهار- گواتر و سطح شهر و منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  دکتر سلطانی فروزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نمایندگان وزارت ورزش و جوانان بمنظور  بررسی دقیق تر مشکلات و توانمندیهای ورزشی منطقه پیشین، اعزام خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود:تهیه و نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال پوری، راه اندازی سیستم سرمایشی و محوطه سازی سالن ورزشی شهید محمد زاده، توسط وزارت ورزش و جوانان را به ورزشکاران و جوانان ورزش دوست شهر پیشین هدیه دادند.

وی همچنین گفت: تعهدات اداره کل ورزش و جوانان استان در قبال زمین پوری شامل حصار کشی، تأمین روشنایی و ساخت سرویس های بهداشتی که توسط مهندس امیاری سرپرست محترم اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تقبل شده اند نیز به زودی اجرایی خواهند شد.  

وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در چابهار یکی از خواسته های مهم ورزشکاران است که این امر در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تکمیل طرح های ورزشی در چابهار شاخص های ورزشی این شهرستان ارتقا پیدا می کند.

سلطانی فر اظهار داشت: ورزشگاه چابهار تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

سلطانی فر در این سفر همچنین از ظرفیت ها، امکانات و طرح های ورزشی نظیر سالن ورزشی 2 هزار نفری شهید ریگی، محل برگزاری رالی اتومبیلرانی در کوههای مریخی و ساحل چابهار- گواتر، ورزشگاه کریکت دریا بزرگ و سالن ورنا منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز