استاندار اردبیل :

با جدیت پیگیر وعده های داده شده هستیم

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۲۷۹۶
با جدیت پیگیر وعده های داده شده هستیم
استاندار اردبیل گفت:در سال جدید ، وعده های خود ، دولت و انتظارات مردم را به جد پیگیر هستیم و برنامه ریزی مناسب انجام داده ایم.

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو که در دیدار نوروزی مدیران دستگاه های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل سخن می گفت، افزود:در وهله اول ایجاد 20 هزار شغل را با برنامه ریزی مناسب سرلوحه برنامه ها قرار داده ایم . 

وی ادامه داد: سامانه اشتغال استان که امکان رصد میزان اشتغال ایجاد شده ومحل های تحقق آن را فراهم می آورد، اوایل امسال راه اندازی می شود. 

استاندار اردبیل بر همکاری صمیمانه و کار تیمی مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت:معتقد هستم هیچ کار فردی انجام پذیر نیست و باید گروهی و تیمی کارها را پیش برد. 

وی با اشاره به تعامل و همدلی مجموعه مدیریتی استان بخصوص نماینده ولی فقیه در استان ونمایندگان مردم استان در مجلس ، از حمایت ها و پشتیبانی آیت الله عاملی قدردانی کرد وگفت: پروژه عظیم راه آهن استان با همدلی مسئولان ارشد استان و توجه دولت و برنامه ریزی های انجام گرفته طی سه سال تکمیل می شود. 

مهندس بهنام جو با بیان اینکه در سال جدید با اراده بیشتر ، انگیزه مضاعف و برنامه ریزی قوی تر در جهت حل مشکلات مردم و توسعه استان گام برخواهیم داشت به بیان اقدامات زیربنایی انجام گرفته در سال گذشته و برنامه ریزی های سال جاری در جهت حل مشکل بیکاری و توسعه اقتصادی استان پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز