مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

شناسایی ۱۳۵مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۸:۴۱
کد خبر: ۶۹۳۱۴۳
شناسایی ۱۳۵مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی
"علی خادمی" از شناسایی 135مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی 1397 در استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی در جمع رسانه ها گفت:  135 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی  توسط 201گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در سطح استان از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان روز 13 فروردین ماه سال جاری شناسایی شده است.

وی افزود:این تیم ها ضمن گشت زنی با نظارت دقیق بر موضوع حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، مشاوره لازم جهت رعایت قوانین مربوط به امور اراضی را انجام داده و در زمینه توزیع تراکتهای ترویجی سامانه ۱۳۱ در بین مردم نیز فعالیت می نمایند.

خادمی تصریح کرد: موارد تغییر کاربری شناسایی شده در ایام تعطیلات نوروزی تا به امروز درسطح کل شهرستانهای استان بوده و بیشترین فراوانی مربوط به شهرستان خرم آباد گزارش شده، که گشت های ویژه با صدور اخطار و توقف عملیات در این راستا با متخلفین برخورد قانونی کرده است.

وی تصریح کرد:تعداد توقف عملیات 135 مورد بوده که در این ارتباط 16845مترمربع بنا غیرمجاز؛ 7017 مترمربع محوطه سازی و سایرموارد 68996 مترمربع بوده است همچنین تعداد  201 تیم گشت حفاظت از اراضی کشاورزی با 496 نفر با 779 ساعت و 11390 کیلومتر مسافت طی شده است

این مسئول یادآورشد:1407 تماس تلفنی با سامانه 131 بوده است که در این خصوص 8 مورد تغییر کاربری ؛1132 مورد مشاوره ؛266 مورد تقدیر و تشکر و پیشنهاد ؛ 1 مورد سایر دستگاه ها داشته ایم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز