در طرح ملی ایمنی و سلامت صورت گرفت؛

خدمات‌رسانی هلال احمر قزوین به بیش از ۳۷هزار مسافر نوروزی

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰:۰۹
کد خبر: ۶۹۳۱۷۳
خدمات‌رسانی هلال احمر قزوین به بیش از ۳۷هزار مسافر نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از خدمات‌رسانی به بیش از 37هزار مسافر نوروزی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حسن آصفی" مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین با به اتمام رسیدن هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی گفت: با حضور جوانان در استان قزوین و در طرح نوروزی سال نود و هفت طی پانزده روز به 37هزار مسافر این استان خدمت رسانی شد.

وی اظهار کرد: هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 28اسفند ماه سال گذشته در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر آغاز شد که در استان قزوین 613نفر از جوانان عضو، با برپایی 15پست ثابت و سیار (سحاب) در سطح استان در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: از 28 اسفندماه سال گذشته تا روز چهاردهم فروردین ماه در مجموع به 37هزار و 661 مسافر نوروزی خدمت رسانی شد که از این تعداد 26هزار و 604نفر در پستهای ثابت، 4هزار و 145 نفر در پستهای سیار ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدمات خود را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین تصریح کرد: در قالب اجرای هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به 2هزار و 829مسافر در ایستگاههای سلامت، 3هزار و 679کودک در فضای دوستدار کودک و 404مسافر در خیمه های نماز خدمت رسانی شد.

آصفی افزود: در جریان اجرای این طرح، 22هزار و 217نقشه و بروشور و 10هزار و 970کالا از سایر محصولات فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.

 همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از پیوستن 5589نفر به کمپین ملی نه به تصادفات در استان قزوین خبر داد و از استقبال بی نظیر و تاثیر گذاری این پویش ملی در سال۹۷ و سومین سال اجرای این کمپین گفت.

هلال احمر

 

 

نظر شما