استاندار اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی مشگین شهر وعده داد

فاز نخست کارخانجات کامیون سازی و فولاد امسال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۶:۲۵
کد خبر: ۶۹۳۹۲۳
فاز نخست کارخانجات کامیون سازی و فولاد امسال به بهره برداری می رسد
استاندار اردبیل در بازدید از برخی واحدهای تولیدی شهرستان مشکین شهر گفت: فازهای نخست کارخانجات کامیون سازی ، فولاد و تولید ماکارونی مشگین شهر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو دربازدید از کارخانه ها و واحدهای تولیدی مشکین شهرگفت: اقدامات خوبی جهت تکمیل و راه اندازی خط تولید کارخانه کامیون سازی انجام گرفته و امسال شاهد بهره برداری از فاز اول این کارخانه خواهیم بود.

 او ادامه داد :مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده امروز مشکین شهر در  جلسه مشترک با مدیران عامل بانک های استان هفته آینده بررسی و مرتفع خواهد شد و تسهیلات سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت می شود.

 استاندار اردبیل با بیان اینکه فاز نخست کارخانه تولید ماکارونی مشکین شهر امسال راه اندازی می شود ، بیان کرد: سوله های کارخانه تولید فولاد این شهرستان نیز نصب شده و سرمایه گذار آماده انتقال خط تولید این کارخانه است و جزء پروژه های افتتاحی امسال خواهد بود.

 مهندس بهنام جو اظهار کرد : در راستای  تحقق شعار سال و تعهد ایجاد اشتغال و بالا بردن ضریب اشتغال استان و حمایت از واحدهای تولیدی بازدیدها از کارخانجات استان انجام می گیرد و به  امید خدا با برنامه ریزی های انجام گرفته به اهداف اشتغال زایی در استان دست خواهیم یافت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز