معاون استاندار اردبیل مطرح کرد

ندایی:عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه امسال شتاب می گیرد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۶۹۳۹۳۰
ندایی:عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه امسال شتاب می گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل- میانه امسال با تامین اعتبار روسازی و زیرسازی شتاب گرفته و تلاش می شود با تداوم این روند، طرح تا پایان دولت دوازدهم به نتیجه برسد.

به گزارش برنا، ندایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری دولت افزود: در دیدار اخیر استاندار اردبیل با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت زیر ساخت و حمل ونقل بر تسریع عملیات اجرایی طرح راه آهن تاکید و مقرر شد وزارت راه و شهرسازی و استانداری تامین اعتبار مورد نیاز را به صورت مشترک برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه در این دیدار مشکلات موجود طرح راه آهن مورد بررسی قرار گرفته و راهکار های لازم برای رفع این مشکلات مطابق با برنامه زمان بندی ارایه شد تاکید کرد: تکمیل این طرح یکی از خواسته های مردم بوده و مسئولان استان مصمم به اجرا و بهره برداری آن در این دولت هستند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 43 درصد ارزیابی شده است، افزود: امسال یک هزارو 50 میلیارد ریال اعتبار در قانون بودجه برای این طرح اختصاص یافته است، ضمن اینکه 300 میلیارد ریال از اعتبارات در اختیار نمایندگان استان در مجلس و 2هزار و 500میلیارد ریال اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی برای شتاب بخشیدن به امور در این طرح پیش بینی شده است.

ندایی درباره تامین اعتبار راه های اصلی استان نیز گفت: در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی تخصیص اعتبار راه اردبیل- مشگین شهر ، اردبیل -سرچم و رضی- گرمی مورد تاکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با اشاره به طرح راه آهن اردبیل – پارس آباد گفت: این طرح نیز در حال مطالعه بوده و در بودجه سال 97 علاوه بر مطالعه ،اجرای آن نیز پیش بینی شده است.

ندایی اضافه کرد: مسیر راه آهن اردبیل - پارس آباد به گونه ای طراحی خواهد شد که تمام شهرستان های شمالی استان از جمله مشگین شهر ، گرمی ، بیله سوار و پارس آباد را تحت پوشش قرار دهد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز