در دلیجان رخ داد:

قاتل مرد روستایی دستگیر شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۸:۴۲
کد خبر: ۶۹۴۴۷۳
قاتل مرد روستایی  دستگیر شد
شخصی که چند روز قبل برادر خود را به علت اختلافات خانوادگی در بیابان های اطراف شهرستان دلیجان با اسلحه دست ساز به قتل رسانیده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در اینباره گفت: در شب یازدهم فروردین ماه گزارشی در خصوص کشف جسد مردی جوان در بیابان های اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در معاینه ای که از جسد به عمل آمد، مشخص شد که این فرد که اهل و ساکن یکی از روستاهای شهرستان بود، در محل نگهداری احشامش از چند ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و در مرحله نخست، بستگان و آشنایان این فرد مورد بازجویی های تخصصی پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: در روند تحقیقات، سرانجام سرنخ هایی از دست داشتن برادر مقتول در این قتل به دست آمد و با هماهنگی این مرجع قضایی این فرد دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اعتراف قاتل به قتل برادر خود گفت: متهم ‌ با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل برادر خود به علت برخی اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله از یک اسلحه دست ساز اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با راهنمایی قاتل سلاح استفاده شده در این قتل در بیابان های اطراف محل حادثه کشف شد و مراحل تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی قانونی به پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز