تأسیس خانه فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۲:۱۰
کد خبر: ۶۹۴۷۴۳
تأسیس خانه فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در کرمانشاه
خانه‌ی فرهنگ و هنر استاد شهرام ناظری در یکی از بنا‌های تاریخی شهر کرمانشاه " با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با استاد شهرام ناظری با بیان مطلب بالا، افزود: ساخت خانه فرهنگ و هنر در کرمانشاه، به پاس 50 سال تلاش استاد شهرام ناظری برای فرهنگ اصیل موسیقی به نام ایشان، حرکتی ارزشمند برای آینده فرهنگی و هنری استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: استاد شهرام ناظری افتخاری بزرگ برای کشور و سرمایه‌ای عظیم برای استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه گفت: باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط کمک کنند که راه‌اندازی این مجتمع به صورت یک طرح برنامه‌ریزی شده و مدون پیش برود و دچار مرور زمان نشود.

بازوند ادامه داد: استاد ناظری در قلب ۸۰ میلیون ایرانی جا دارد و این از الطاف خداوند نسبت به ایشان است.

استاد شهرام ناظری استاد برجسته موسیقی کشور نیز گفت: برای معرفی فرهنگ و هنر سرزمین متمدن کرمانشاه؛ آماده‌ همکاری و کار مشترک با مسئولان استان هستم.

وی افزود: با راه‌اندازی مرکز فرهنگی می‌خواهم مکانی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی برای جوانان شهر کرمانشاه فراهم کنم تا با کمک هم بتوانیم سطح فرهنگ شهرمان را بالا ببریم.

استاد ناظری گفت: در نیم قرن، وفاداری خود را به کرمانشاه ثابت کرده‌ام و آماده‌همکاری با مسئولان استان کرمانشاه برای تأثیرگذاری در عرصه فرهنگی هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز