معاون استاندار:

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت ماه مبارک رمضان در ۲۱ قلمرو برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۲:۴۷
کد خبر: ۶۹۴۹۳۵
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت ماه مبارک رمضان در ۲۱ قلمرو برگزار می شود
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در این نشست گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت اوایل ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت همواره از جاذبه خاصی برخوردار بوده است و  به لحاظ محتوایی در این  نمایشگاه 21 قلمرو مختلف دیده شده است.

معاون استاندار با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی مشهد قابلیت تبدیل به نمایشگاهی تمام ساحتی را دارد اظهار داشت: یکی از جنبه های مورد توجه نمایشگاه رویکرد فرهنگی است و جلوه اصلی این رویکرد، برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت معنوی بسیار خوبی است که نمایشگاه بین المللی مشهد می تواند از این فرصت در جهت برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت استفاده نماید.

وی گفت: راه اندازی کوچه ها و خیابان افطار و پهن کردن سفره افطار در محل نمایشگاه  می تواند به تنوع نمایشگاه و استقبال از آن بیافزاید.

حسینی با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی  باید ظرفیت خود را در اختیار نمایشگاه قرار دهند اظهار داشت: برگزار باشکوه این نمایشگاه باید مد نظر دست اندرکاران قرار گیرد و استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و هیئت های مذهبی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تجربه نشان داده است که اگر بتوانیم دانش آموزان را به قرآن متصل کنیم در تربیت آنان پیروز شده ایم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز