مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

۷۵باب خانه ورزش روستایی تا پایان سال در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۷:۱۳
کد خبر: ۶۹۵۰۵۴

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از عزم این استان برای تأسیس و بهره‌برداری از 75 باب خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه تا پایان سالجاری خبر داد.

وی افزود: این خانه‌های روستایی به تناسب نیاز در تمامی شهرستان‌های استان تأسیس خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در اواخر سال گذشته نیز تعداد 10باب خانه ورزش روستایی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 حسینی ادامه داد: برای تجهیز این خانه‌های تجهیزاتی از قبیل تاتامی، میز تنیس روی‌میز، دارت، طناب‌زنی و قوتبال‌دستی پیش‌بینی شده است.

وی بر ضرورت توجه و توسعه ورزش در روستاها و بخش‌های کوچک تاکید کرد و افزود: خوشبختانه هیئت ورزش‌های بومی و محلی استان کرمانشاه در این زمینه طی سال گذشته عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب رتبه برتر کشور نیز گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سال جدید نیز انتظار داریم با تدارک و برنامه‌ریزی بهتر در این راستا به وظایف خود در قبال توسعه ورزش در روستاها و حفظ و گسترش بازی‌های ریشه‌دار و بومی هر منطقه به خوبی عمل نماید.

حسینی از تلاش‌های جامعه ورزش استان کرمانشاه در راستای توسعه ورزش در شهرها و روستاها طی سال گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: خوشبختانه استانکرمانشاه در سال گذشته با برگزاری بیش از 70 همایش پیاده‌روی خانوادگی و 250 برنامه و جشنواره فرهنگی ورزشی، بومی و محلی و همگانی عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: این موفقیت‌ها و کارنامه درخشان ثمره همت و تلاش یکایک همکاران پر تلاش در اداره کل،هیئت‌های ورزشی، دست‌اندرکاران و زحمتکشان امر و خانواده بزرگ ورزش استان است که در این عرصه با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان توانستند ورزش استان کرمانشاه را پویاتر از هر زمان دیگری به کشور معرفی نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز