معاون استاندار خبر داد؛

تعداد تشکل های غیردولتی استان خراسان رضوی ۱۲۲۴ تشکل رسید

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۱:۴۴
کد خبر: ۶۹۵۶۹۳
تعداد تشکل های غیردولتی استان خراسان رضوی ۱۲۲۴ تشکل رسید
با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نخستین جلسه هماهنگی و نظارت بر تشکل های غیردولتی سال 1397 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در این جلسه گفت: با توجه به راهبردهای 10 گانه رشد کمی و کیفی تشکل های غیر دولتی از بعد گسترش کمی خوشبختانه استان خراسان رضوی تاکنون  موفق شده است  1224 تشکل غیردولتی در استان ایجاد کندکه در دولت تدبیر وامید رشد 126درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: از مجموعه این تشکل ها 442 تشکل از فرمانداری ها، 122 تشکل از  استانداری، 218 تشکل از نیروی انتظامی و 356 تشکل از ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت داشته اند.

 معاون استاندار در ادامه گفت: بیشترین مجوز تشکل های غیردولتی در فرمانداری مشهد با 195 تشکل و سپس سبزوار 58 و شهرستان نیشابور با 48 تشکل داشته اند و فرمانداری کلات و خوشاب هیچ تشکل غیردولتی را مجوز فعالیت نداده اند.

وی اظهار داشت:یکی از راهبرد های ما در بحث تشکل های غیر دولتی گسترش جغرافیایی و تعادل بخشی منطقه ای در خصوص مشارکت نظام مند در قالب تشکل های غیردولتی است که در این راستا فرمانداریهای کوچک و مناطق محروم و به ویژه مناطق روستایی باید در سال 97 فعال تر عمل نمایند.

وی افزود: همچنین کارکردی کردن تشکل های غیردولتی با بخش دولتی و عمومی از دیگر راهبردهای اساسی است که در سال جدید مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 شایان ذکر است؛ در این جلسه پرونده های 10 تشکل غیردولتی در قلمروهای توسعه پایدار، مشارکت های اجتماعی، بلندقامتان، حامی رسانه ، حوزه ایثارگری، آسیب های اجتماعی، توسعه و ترویج و تعاونگران و قلمرو نیکوکاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز