امامی بخشدار صحنه

جشنواره اسب اصیل کرد در شهرستان صحنه برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۷:۴۵
کد خبر: ۶۹۵۷۶۳
جشنواره اسب اصیل کرد در شهرستان صحنه برگزار می‌شود
شهرستان صحنه از چهار دهستان تشکیل شده کهاین دهستان‌ها تقریباً ۱۹ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهرستان صحنه از چهار  دهستان تشکیل شده کهاین دهستان‌ها تقریباً ۱۹ هزار نفر  جمعیت را در خود جای داده است .

DSC_0040

حسن امامی بخشدار شهر صحنه در نشست با اصحاب  بسیج رسانه در فرماندار شهرستان صحنه گفت: شهرستان صحنه از لحاظ طبیعی و تاریخی پتانسی‌های فراوانی دارد.

وی افزود: کاروان چشمه، سراب سیرجان، دربند گروس از مناطق دیدنی صحنه هستند که هر کدام از این مناطق علاوه بر طبیعت بکر  دارند جذبه‌های فرهنگی و تاریخی دارند که برای توریست خارجی دیدنی است که این مناطق شهرستان صحنه می‌تواند مناطق هدف گردشگری باشند.

بخشدار صحنه گفت: پاییز ۹۶ در روستای هالان شهرستان صحنه جشنواره گلاریژان برپا شد که چهار هزار نفر را به خود جذب کرد و این افراد از خارج از  استان کرمانشاه به این منطقه سفر کردند.

امامی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد روستاهای مرکزی در شهرستان صحنه حداقل دو بار کارهای عمرانی صورت گرفته از لوله‌کشی آب شرب تا آسفالت آن انجام شده و حداقل  10 روستا ان از برنامه‌های پارسال بخشداری بوده است.

وی افزود: امسال جشنواره اسب اصیل کرد در شهرستان صحنه برگزار خواهیم کرد که این در راستای صنعت پرورش اسب و شناساندن اسب اصیل کرد است.

بخشدار صحنه گفت: تعاونی اسب سواران ۵۰ عضو و بیش از چند راس اسب در شهرستان وجود دارند.

امامی ادامه داد: مبلغ بالا‌ترین اسب ۷۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است این جشنواره می‌تواند در معرفی بیشتر صحنه و کسب درآمد کمک نماید.

وی افزود:  جشنواره گیاهان دارویی و جشنواره گیلاس هم در شهرستان صحنه برگزار خواهد شد.

خبرنگار: زینب ابراهیم‌پور

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز