لغو مجدد پرواز«تهران - کلاله»

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۹۵۹۱۹
لغو مجدد پرواز«تهران - کلاله»
از ابتدای امسال 8 پرواز تهران به کلاله و بالعکس به‌علت شرایط بد جوی در فرودگاه کلاله، لغو و یا پروازها مجدداً به فرودگاه مبدا بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رئیس فرودگاه کلاله در گفت‌وگو با خبرنگاران  گفت : پروازهای فرودگاه کلاله مجدداً از 5 فروردین ماه 97 آغاز شد. در این فرودگاه هفته‌ای دو روز پرواز تهران به کلاله و بالعکس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر در نظر گرفته شده است.

«عبدالکریم صادقی» تصریح کرد: در روزهای 12 و 15 فروردین ماه پروازهای این فرودگاه بدلیل شرایط بد جوی لغو شد.

وی افزود: در روز 19 فروردین ماه پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران انجام شد اما زمانی که هواپیما به فرودگاه کلاله رسید، بدلیل شدت تراکم غلظت ابرها، هواپیما به فرودگاه مهر آباد بازگشت.

رئیس فرودگاه کلاله ادامه داد: امروز نیز ساعت 7:20 دقیقه هواپیما از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد و بالای فرودگاه کلاله نیز قرار گرفت اما بدلیل مه غلیظ صبحگاهی که در فرودگاه کلاله شکل گرفت، مجددا به تهران بازگشت.

صادقی در پاسخ به این پرسش که چرا این پرواز در فرودگاه گرگان به عنوان دیگر فرودگاه استان فرود نیامده و دوباره به تهران بازگشته است؟ گفت: شرکت های هواپیمایی علاوه بر مشخص کردن مبدا و مقصد پرواز، مشخص می کنند اگر به دلایلی هواپیما نتواند در فرودگاه مقصد پرواز خود را تکمیل کند، فرودگاه احتیاطی دیگر را برای فرود انتخاب می کند.

وی ادامه داد: این شرکت هواپیمایی هم امروز و هم 19 فروردین ماه فرودگاه احتیاطی خود را مهرآباد تهران انتخاب کرده بود لذا این دو پرواز به علت مساعد نبودن شرایط فرود در فرودگاه کلاله، به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

رئیس فرودگاه کلاله با بیان این‌که در آن زمان فرودگاه گرگان به‌عنوان دیگر فرودگاه استان، عملیاتی بود و مشکلی برای فرود هواپیما وجود نداشت، گفت: به دنبال این هستیم که فرودگاه احتیاطی پرواز تهران به کلاله را فرودگاه گرگان انتخاب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز