کلینیک ویژه تربت جام ،چشم انتظار نگاه مسئولان است

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۹۲۱
کلینیک ویژه تربت جام ،چشم انتظار نگاه مسئولان  است
رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام خواستار همکاری و پیگیری جدی مسئولان شهرستان برای راه اندازی پروژه ساختمانی کلینیک ویژه دانشکده علوم پزشکی تربت جام شد

دکتر محمدافکار صبح امروز درگفتگو باخبرنگاربرنا با اشاره به تکمیل پروژه ساختمانی کلینیک ویژه و عدم بهره‌برداری از این مرکز تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی تربت جام برای احداث و تکمیل عملیات ساختمانی کلینیک ویژه تاکنون بالغ بر ۴میلیارد تومان هزینه کرده، اما متاسفانه به‌دلیل مشکلاتی همچون امتیازات آب، برق و گاز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته که امیدوارم با همکاری سازمان‌های مربوطه ، این مشکل رفع و مردم محروم این منطقه بتوانند از خدمات بهداشتی ودرمانی این کلینیک برخوردار شوند.

دکتر افکار در ادامه با غیرقانونی خواندن   پایگاه اهداخون تربت جام گفت :  به همت خیرین سلامت شهرستان این مرکز  احداث وراه اندازی شده  وطی دوروز درهفته اقدام به خون گیری میکند که متاسفانه مجوزومتولی نداردواین خلا ناشی از کمبود نیروی انسانی است که تاکنون اهداخون استان حاصر نشده است متولی گری مرکز رابه عهده بگیرد.

این مسئول گفت : سازمان اهداخون خراسان  رضوی متولی پایگاه اهداخون  تربت جام است و باید در خصوص اعزام نیروی انسانی متخصص درپایگاه تربت جام‌اقدام کند.

وی افزود: در این مرکز در صورتی که مشکلی برای یکی از اهداکنندگان خون بر اثر دریافت خون صورت گیرد، به‌دلیل عدم دارا بودن مجوز قانونی هیچ کدام از مدیران یا ارگان‌ها، جوابگوی افراد نیستند و لازم است، سازمان انتقال خون خراسان رضوی در این مورد که مشکلی بزرگی هم بوده، اقدام قانونی انجام دهد.

وبادر نظر گرفتن این وضعیت ضروری است به لحاظ قانونی متولی واحدی داشته باشیم اما متاسفانه این شرایط درشهرستان هنوز مهیا نیست .

خبرنگار : علیرضا فیروزی

 

نظر شما