معاون جوانان وامورفرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان" خبرداد:

عملکرد خوب اداره ورزش وجوانان پلدختر در برگزاری جلسات ستادساماندهی جوانان استان

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۵۹۴۸
عملکرد خوب اداره ورزش وجوانان پلدختر در برگزاری جلسات ستادساماندهی جوانان استان
"عبدالله عزیزپور" گفت: پلدختر به عنوان شهرستانی که بیشترین جلسه ستاد ساماندهی جوانان را برگزارکرده ،معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛ عزیزپور صبح چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری دستگاه ورزش وجوانان لرستان سال 97 ،اظهار کرد: براساس اطلاعات واصله از دبیرخانه ستاد ساماندهی پلدختر با ۵ جلسه ،بالاترین عملکرد در برگزاری ستاد ساماندهی را به خود اختصاص داد.

وی بااشاره به اینکه رومشکان ضعیف ترین عملکرد در بین شهرستانهارا به خوداختصاص داده افزود:برای سال ۹۷ تدابیر تشویقی و تنبیهی ویژه ای برای این بحث درنظر گرفته شده است.

معاون جوانان وامور فرهنگی  اداره کل ورزش و جوانان لرستان ،جودکی،ابدالی  و یاراحمدی کارشناسان حوزه جوانان شهرستانهای دلفان  را به عنوان رابطینی که بهترین تعامل را با حوزه جوانان اداره کل داشته اند،معرفی کرد  و یادآورشد:در سال ۹۶ پلدختر،دلفان و دورود بیشترین جلسات ستاد ساماندهی جوانان را برگزار کرده اند.

همچنین مولایی رییس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان اداره کل نیز از آمادگی شهرستانها برای برگزاری برنامه" روز جوان " خبرداد و گفت:برنامه های پیشنهادی سال ۹۷ برای مراسم روز جوان در حال تدوین و ابلاغ به شهرستانهاست.

وی بااشاره به اینکه سال گذشته برنامه های خوبی  دراین روز تدوین و برگزارشد گفت:سال ۹۷ این برنامه ها با تنوع بیشتری اجرا خواهدشد.

 

 

نظر شما