عزم جدی استان برای حمایت از تیم فوتبال پدیده

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۰:۴۲:۵۳
کد خبر: ۶۹۶۰۲۲
سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی روز چهارشنبه با حضور در تمرینات تیم پدیده به نمایندگی از استاندار با اعضا و مربیان این تیم به گفت و گو نشست .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان در این دیدار از عزم جدی استان و دستور صریح استاندار برای حمایت از تیم فوتبال پدیده خبر داد .

 وی گفت: با تاکید و دستور استاندار خراسان رضوی باید از تمام ظرفیت های استان برای کمک به این تیم بهره گرفته شود تا در لیگ برتر بتواند بازی های خوبی از خود به نمایش گذارد و در این راستا با  پیگیری های صورت گرفته عزم جدی برای حمایت از این تیم در استان ایجاد شده است .

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: در نخستین گام سه واحد تولیدی استان مبلغی را به این تیم کمک کردند و در واقع اولین کمک واحدهای تولیدی استان به حساب این تیم فوتبال واریز شد

رسولیان گفت: این تنها کمک نیست و معاونت اقتصادی استانداری و استان به طور جدی به این موضوع ورود یافته تا بخش های تولیدی را به این عرصه وارد کند.

 وی با بیان اینکه امروز برای کمک به این تیم نوعی وفاق ایجاد شده است، افزود: امید است با این کمک ها و تداوم حمایت ها ، این تیم خود را تقویت و احیا کرده و فصل آینده بازی ها، شاهد تیمی بانشاط و قدرتمند باشیم .

وی در این دیدار که مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هم حضور داشتند ضمن عرض خداقوت به آنان اطمینان داد که از سوی واحدهای تولیدی استان حمایت می شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز