توسعه ورزش همگانی کلید بهبود سلامتی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۵:۵۲
کد خبر: ۶۹۶۱۱۹
توسعه ورزش همگانی کلید بهبود سلامتی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: توسعه ورزش همگانی کلید بهبود شاخص های تندرستی و سلامت است و زنان در این زمینه می توانند در خانواده نقش آفرینی کنند.

 

به گزارش برنا از اراک ، فتح الله حقیقی  در بازدید از روند ساخت پارک بانوان اراک، افزود: فرهنگ تحرک جسمانی در خانواده با عمل به آن توسط زنان و ترغیب اعضای خانواده به ورزش محقق می شود.

وی اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت نیازمند امکانات و زیرساخت های ورزشی و رفاهی هستند که احداث پارک بانوان به عنوان محیطی دور از تنش های اجتماعی برای فعالیت های ورزشی آنان ضروری بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: توجه به نقش ورزش در سلامت جامعه به ویژه برای مادران جامعه که رسالت تربیت نسل بعدی را عهده دارند اصلی ضروری است و باید در اولویت کاری مسوولان قرار بگیرد. 

وی اضافه کرد: خانواده دولت در استان مرکزی تلاش می کند تا نسبت به تخصیص عادلانه اعتبارات و منابع به اقشار مختلف جامعه گام موثری در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه بردارد. 

حقیقی اضافه کرد: ایجاد آلاچیق‌های متعدد، غرفه‌های نمایشگاه صنایع دستی، محیط های تفریحی و بوفه، ایجاد زمین های بسکتبال، والیبال، مینی گلف، تنیس، اسکواش، اسکیت بانوان و کودکان، و مسیر دوچرخه ‌سواری در این پارک از جمله امکانات آن است. 

ساخت پارک بانوان اراک از سال 1392 در زمینی به مساحت 20 هکتار از سال 1393 آغاز شد و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز