معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

زیرساخت خدمات ورزشی و فرهنگی در پارک بانوان اراک فراهم می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۴:۳۶
کد خبر: ۶۹۶۱۵۶
زیرساخت خدمات ورزشی و فرهنگی در پارک بانوان اراک فراهم می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: فراهم سازی زیرساخت خدمات متنوع ورزشی و فرهنگی در پارک بانوان اراک در دست اقدام است تا فضای مطلوب برای این قشر از شهروندان فراهم شود.

به گزارش برنا از اراک، فتح ا... حقیقی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه پارک بانوان اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پروژه پارک بانوان شهر اراک، سعی بر این است که زیرساخت لازم برای ارائه خدمات متنوع ورزشی و فرهنگی مهیا شود و در همین راستا ایجاد فضاهایی برای برگزاری نمایشگاه، آلاچیق و استراحتگاه، کافی شاپ و... مدنظر قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: تمامی این زیرمجموعه ها در پارک بانوان اراک با مدیریت بانوان اداره می شود و هدف از انجام این پروژه نیز ایجاد فضای شاداب و نشاط آور برای بانوان شهر اراک است که از امنیت و آرامش لازم هم برخوردار باشد.

حقیقی بیان کرد: پروژه پارک بانوان اراک پس از بهره برداری نیز در فاز دوم از امکانات دیگری همچون سالن ورزشی چندمنظوره و استخر بهره مند خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه مقرر است پروژه پارک بانوان اراک پس از فراهم سازی تجهیزات کامل به بهره برداری برسد، برمبنای وضعیت کنونی تا یک ماه آینده با تامین زیرساخت و امکانات مورد نیاز، افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیگیری لازم برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز به منظور بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه در دستور کار قرار دارد تا به زودی به بانوان شهر اراک خدمات لازم تفریحی و... را ارائه کند.                                                                                                                       

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز