استاندار مرکزی عنوان کرد:

اعتماد به جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۹۶۲۹۸
اعتماد به جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید است
استاندار مرکزی گفت: اعتماد به جوانان و بهره گیری از سرمایه های فکری و مهارتی این قشر از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی افزود:سیاست دولت تدبیر و امید از بدو فعالیت به کارگیری جوانان در سازمان ها به عنوان مشاوران جوان بوده است چرا که این قشر پویایی لازم، ایده های نو و خلاق را در برنامه ها وارد می کنند.

وی گفت: به کارگیری 2 هزار مشاور جوان در دستگاه های اجرایی سطح کشور توسط دولت هدفگذاری شده که آهنگ تحقق این مهم کند است و امسال باید با انگیزه و شتاب بیشتری در این راستا گام برداشت.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: پایین بودن نشاط اجتماعی از مشکلاتی است که در این استان وجود دارد و انتظار است که دستگاه های متولی حوزه هنر و اجتماعی در سال جاری برنامه های هدفمند و موثری را در بهبود این شاخص در لایه های مختلف اجتماعی ارائه دهند.

آقازاده بیان کرد: استان مرکزی باید با الگوی عملیاتی هدفمند بتواند در بازه زنانی مشخصی شاخص های نشاط و سرمایه اجتماعی را بهبود بخشد.

وی اضافه کرد: این استان در زمینه نزاع های دسته جمعی رتبه ششم را در سطح کشور به خود اختصاص داده و نیاز است زمینه های عصبیت شناسایی و رفع شود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: نبود امنیت شغلی و اشتغال از جمله عوامل کاهش نشاط و ایجاد افسردگی در جامعه است و باید با انجام اقدام ها و برنامه ریزی های مناسب زمینه ایجاد اشتغال مناسب و پایدار برای جوانان در جامعه فراهم شود.

آقازاده گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد در فضاهای عمومی و پارک های استان مرکزی یکی از راهکارهای کوتاه مدت برای افزایش شادی و نشاط در جامعه بوده و می طلبد برگزاری کنسرت موسیقی محلی و مجاز برای کاهش افسردگی و افزایش نشاط در جامعه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

نظر شما