مدیر شرکت توسعه زیرساخت و اماکن ورزشی کشور خبر داد:

افتتاح پروژه ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان قم تا دهه مبارک فجر سال جاری

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۹۶۸۰۰
افتتاح پروژه ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان قم تا دهه مبارک فجر سال جاری
کریمی مدیر شرکت توسعه زیرساخت و اماکن ورزشی کشور که برای بررسی روند ساخت پروژه 4500 نفر ورزشی پردیسان به قم سفر کرده بود در دیدار با استاندار گفت این پروژه تا دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیر شرکت توسعه زیرساخت و اماکن ورزشی کشور و مدیر کل ورزش و جوانان به همراه معاون توسعه منابع و پشتیبانی بمنظور بررسی روند ساخت پروژه  ورزشی نیمه تمام 4500 نفره پردیسان استان قم در محل این پروژه حضور یافته و وضعیت موجود آنرا از نزدیک مورد بازدید قرار دادند.

وی در دیدار با سیدمهدی صادقی استاندار قم عنوان کرد: تا پایان سال جاری 60 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور در دستور کار قرار دارد تا به افتتاح برسد که مجموعه ورزشی پردیسان قم از آن جمله است.

مدیر شرکت توسعه زیرساخت و اماکن ورزشی کشور اظهار داشت: از بازدید تیرماه سال گذشته وزیر ورزش و جوانان از مجموعه فوق حمایت‌های مالی لازم از این مجموعه صورت گرفته است اما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای صورت نپذیرفته است.

کریمی ضمن قدردانی از حمایت ها و پیگیری‌های مجموعه ورزش و جوانان استان قم برای پیشبرد مراحل ساخت این مجموعه ورزشی خاطر نشان کرد: ما آمادگی کامل داریم که تا دهه مبارک فجر سال جاری این پروژه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

در این دیدار حسن عابدی مدیر کل، حسین رضایی معاون منابع و پشتیبانی و مجید سامانی رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز حضور داشتند.

نظر شما