سرمای زمستان در بهار اردبیل

برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت/سرعین منفی ۳ درجه

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۹:۵۵
کد خبر: ۶۹۷۰۲۱
برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت/سرعین منفی ۳ درجه
با نزدیک شده به دومین ماه فصل بهار، سرما و بارش برف برخی از مناطق کوهستانی بخش‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل را در بر گرفت.

به گزارش برنا،با ورود سامانه بارشی از  روز شنبه به استان اردبیل، برخی از مناطق اردبیل از صبح شنبه چهره زمستانی به خود گرفت و شهروندان شاهد کاهش محسوس دمای هوا و بارش خفیف برف بودند.

کاهش  ۱۵ درجه ای دمای هوا موجب  هوای سرد  در مناطق مرکزی و جنوبی استان گردیده و دما هوا را در برخی شهرها تا منفی سه درجه کاهش داده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با فعالیت سامانه جدید انتظار می رود دمای هوای استان تا روز سه شنبه با کاهش همراه بوده و در برخی مناطق بارش باران و برف را شاهد باشیم.

علی دولتی مهر با بیان اینکه تا روز سه شنبه هوای ابری و مه آلود همراه با کاهش دما پدیده غالب جوی در این استان باشد، ادامه داد: در مناطقی از استان بارش باران و در ارتفاعات بالای دو هزار متر بارش برف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز شاهد تحقق پیش بینی های هواشناسی بودیم، به کاهش دمای هوا در اکثر مناطق استان و نیز بارش خفیف برف و باران در برخی مناطق اشاره کرد.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: از صبح امروز به مدت محدود شاهد بارش برف در منطقه فرودگاه اردبیل بودیم و این وضعیت در مناطق کوهستانی و برخی از محورها از جمله خلخال – اسالم نیز گزارش شده است.

وی میزان این بارش را بسیار کم عنوان کرد و متذکر شد: این شرایط تا روز شنبه در استان اردبیل حاکم خواهد بود و در این مدت دمای هوا همچنان با افت مواجه خواهد شد.

دولتی  در خصوص دمای هوای شهرهای استان طی دیشب و امروز بیان داشت: سرعین با منفی سه درجه طی دیشب و امروز سردترین شهر استان اردبیل بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز