استاندار اردبیل:

۴۰۰ فرصت شغلی جدید در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر ایجاد می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۹۷۰۵۳
۴۰۰ فرصت شغلی جدید در مجتمع صنعتی آرتاویل تایر ایجاد می شود
استاندار اردبیل در جریان بازدید از مجتمع آرتاویل تایر گفت: با توجه به اینکه مجتمع صنعتی آرتاویل تایر جز مجتمع های مادر است با اعطای تسهیلات ویژه و توسعه خط تولید برای ۴۰۰ نفر دیگر اشتغال ایجاد می شود.

به گزارش برنا، مهندس اکبر بهنام جو در این بازدید اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه ایجاد۲۰هزار فرصت شغلی در سال جاری و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی  و حمایت از کالای ایرانی مصمم هستیم و در این راستا مجتمع صنعتی آرتاویل تایر می تواند در کاهش بیکاری استان گام اساسی بردارد.

وی از تعهد این مجتمع برای ایجاد 400 فرصت شغلی جدید پس از تکمیل خط تولیدخبر داد و افزود: این پروژه با تکمیل خط تولید جدید در دهه فجر امسال، تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مهندس بهنام جو، معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری را ملزم کرد تسهیلات بانکی موردنیاز طرح را در اسرع وقت از محل اعتبارات اشتغال فراگیر استان تامین کند.

همچنین در این بازدید مقررشد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و مدیریت شعب بانک ملی استان در فرایند پرداخت تسهیلات و رفع موانع و مشکلات احتمالی تسریع کنند.

گفتنی است، در این بازدید توسعه و تکمیل خط تولید و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در قالب تفاهم نامه ای بین مجتمع مذکور و استانداری اردبیل منعقد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز