دعوت ۲۲ دونده به لیگ طلایی دوومیدانی

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۵:۱۰
کد خبر: ۶۹۷۴۳۲
دعوت ۲۲ دونده به لیگ طلایی دوومیدانی
رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی از دعوت ۲۲ دونده استان به لیگ طلائی دوومیدانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر علی سعادتمند اظهار کرد: مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی از جمله رقابت‌هایی است که توسط فدراسیون دوومیدانی طراحی و برگزار می‌شود و درواقع عمده هدف برگزاری لیگ طلایی، ایجاد انگیزه‌های مالی برای ورزشکاران برتر و نیز افزایش تعداد رقابت‌های رسمی فدراسیون است، نفرات دعوت شده به لیگ طلایی با نظر مستقیم کمیته فنی این فدراسیون انتخاب می شوند.

وی افزود: براین اساس حسن تفتیان و امیررضا صدیقی در ۱۰۰ متر، رضا کاشف در ۴۰۰ متر، جواد شوریابی ۴۰۰ متر با مانع، محمد اختیار آبادی در پرش ارتفاع، محمد ماهی در پیاده روی و مصطفی ابراهیمی در ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر در بخش آقایان لیگ طلایی دوومیدانی ایـران حضور خواهند یافت.

سعادتمند خاطرنشان کرد: در بخش بانوان فائزه نسایی در ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر، حمیده اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر، زهرا مرادی در ۴۰۰ متر و ۸۰۰ متر، اسماء دهقان در ۴۰۰ متر، تکتم دستار بندان در ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ساجده فانی در ۸۰۰ متر، الهه سیفی در۸۰۰ متر و ۴۰۰ متر با مانع، بهاره جهان تیغ در ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع ، لیلا جوانمرد در ۱۵۰۰ متر، افسانه فریدی در ۵۰۰۰ متر، نجیبه شرشبی در ۵۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع، زهرا آهنی در ۵۰۰۰ متر، فائزه آشورپور در ۴۰۰ متر با مانع . ۱۰۰ متر با مانع، جمیله سیفی در ۱۰۰ متر با مانع و مهلا حسن آبادی پرتاب دسک در لیگ طلایی دوومیدانی ایران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در این مسابقات حضور پرتعداد دوندگان خراسان رضوی در بخش‌های مختلف است که به نوعی توانایی و ظرفیت دوومیدانی خراسان رضوی را نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است مرحله اول این مسابقات از تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز