استاندارالبرز:

مسئولان کشور برای رفع موانع تولید پای کار هستند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۶:۵۱
کد خبر: ۶۹۷۴۴۹
مسئولان کشور برای رفع موانع تولید پای کار هستند
استاندار البرز گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، تمام مسئولان افزون براجرای تکالیف و وظایف ابلاغی، دلسوزانه به دنبال رفع موانع تولید هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی نجفی روز دوشنبه درنشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرزافزود:طبق شعار سال، مقام معظم رهبری تک تک آحاد مردم و مسئولان را برای حمایت از کالای ایرانی خطاب قرار داده اند، از این رو باید اراده ای ملی برای تحقق این هدف بزرگ شکل گیرد.

استاندار البرزخاطرنشان کرد: اگر پرونده های مالیاتی واحدهای مستقر در البرز از تهران به کرج منتقل شود، به طور قطع حمایت بیشتری از صنایع منطقه صورت خواهد گرفت.

وی مساعدت بیشتر در خصوص بازپرداخت تسهیلات واحدهای صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت:در این زمینه باید هماهنگی لازم انجام شود.

استاندار البرز به ضرورت مصرف بهینه آب اشاره کرد و افزود: واحدهای صنعتی که در مصرف آب صرفه جویی را پیشه کنند، باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اکنون درهای واردات و صادرات باز است ، اضافه کرد: در چنین شرایطی با توجه به رقابتی که ایجاد شده، مردم خواستار کیفیت مطلوب با قیمت مناسب هستند.

استاندار البرز نیز از شرکت نیک کالا با اشتغالزایی 500 نفر در این استان بازدید کرد.

نظر شما