وزنه برداری ورزش اول استان اردبیل است

آقاخانی: از میزبانی جام فجر حمایت کامل می کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۴:۳۵
کد خبر: ۶۹۷۴۸۵
آقاخانی: از میزبانی جام فجر حمایت کامل می کنیم
وزنه برداری ورزش اول استان است و با تمام توان خود از مدال آورترین رشته اردبیل در المپیک حمایت می کنیم.

به گزارش برنا، دست اندرکاران و  مربیان وزنه برداری استان اردبیل با بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

در این نشست که شاهین اسبقیان رئیس هیات وزنه برداری استان، داود بهتاج رئیس هیات وزنه برداری شهرستان اردبیل و تعدادی از مربیان برجسته این رشته حضور داشتند، گزارشی از عملکرد هیات در سال گذشته همراه با برنامه های پیش رو و برخی مشکلات مالی و سخت افزاری وزنه برداری استان مطرح شد.
آقاخانی پس از استماع گزارشات و نقطه نظرات برجستگان وزنه برداری اردبیل، گفت: وزنه برداری ورزش اردبیل است و بیشترین مدال المپیکی تاریخ استان ما متعلق به این رشته است. اغراق نیست وقتی می گوئیم ورزش اردبیل را با نام وزنه برداری در عرصه قهرمانی می شناسند و باید با تمام توان خود از این رشته مدال آور حمایت کنیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: برای تجهیز هیات های وزنه برداری شهرستانها چه از بابت نیروی انسانی(مربی و داور) و چه از بابت سخت افزاری تمام مشکلات را تا پایان سال جاری حل خواهیم کرد. ضمن این که شهرداری اردبیل قول حمایت مالی 4 رشته ورزشی در لیگ های کشوری را داده که یکی از این رشته ها وزنه برداری است که به امید خدا می توانیم تیم استان را در لیگ آینده کشوری ببینیم.
وی افزود: عمده هم و غم ما تکمیل خانه وزنه برداری در حال احداث است که با تکمیل آن هم هیات استان از بابت اقتصادی از اداره کل بی نیاز شود و هم یک مکان ثابت برای تمرینات و مسابقات کشوری در اختیار وزنه برداری استان باشد.

آقاخانی در پایان گفت: برای وزنه برداری جایزه بزرگ جام فجر و همایش سراسری داوران در اردبیل آماده میزبانی هستیم. هیات وزنه برداری استان تقاضای خود را به فدراسیون ارائه کند و اداره کل با تمام توان خود از این میزبانی حمایت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز