موافقت نامه همکاری ادارات کل ورزش و جوانان با منابع طبیعی استان اردبیل

زمین ۴۰ هکتاری در اختیار هیات گلف استان اردبیل قرار می گیرد

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۹۷۴۹۵
زمین ۴۰ هکتاری در اختیار هیات گلف استان اردبیل قرار می گیرد
اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری موافقت نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش برنا، بر اساس این موافقت نامه همکاری که به امضای بهرام آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و شهامت هدایت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل رسید، طرفین متعهد شدند حداعلای تلاش خود را برای اجرای مفاد موافقت نامه مبذول دارند.

براساس این موافقت نامه اداره کل ورزش و جوانان متعهد شد تا ضمن ایجاد بسترهای لازم برای ثبت سمن های منابع طبیعی و حمایت از اشخاص و مجموعه هایی که در این حوزه گام برمی دارند، ورزشکاران شاخص را به عنوان سفیران صیانت از منابع طبیعی معرفی کرده و در برنامه های آموزشی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست هم مشارکت داشته باشد.
اداره کل منابع طبیعی هم متعهد شده تا از سمن های ورزش و جوانان که در حوزه منابع طبیعی فعالیت می کنند، حمایت کرده و ضمن ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت جوانان، برنامه های خاص برای جوانان و ورزشکاران در تقویم کاری خود قراردهد.
در راستای این موافقت نامه همکاری 40 هکتار زمین در آبی بیگلو از طرف اداره کل منابع طبیعی برای احداث زمین تخصصی گلف در اختیار هیات گلف استان قرار خواهد گرفت و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز امیدواری کرد که با نوشتن طرح توجیهی از طریق ماده 3 زمین در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته و با تخصیص اعتبارات لازم، این زمین در سال جاری به بهره برداری برسد.

تفاهم نامه همکاری ادارات کل منابع طبیعی با ورزش و جوانان استان اردبیل از 27 فروردین ماه 13976 به مدت 3 سال اعتبار داشته و با رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

 

نظر شما