بنیانگذار و سازمان دهنده تیم کوهنوردی ذوب آهن درگذشت

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۸:۴۷
کد خبر: ۶۹۷۵۲۴
بنیانگذار و سازمان دهنده تیم کوهنوردی ذوب آهن درگذشت
سرپرست تیم کوه نوردی ذوب آهن اصفهان در اثر سانحه تصادف در گذشت.

به گزارش برنا از اصفهان، قادر عظیمی که خود زاده و پرورش یافته دامنه های کوه های سربلند آذربایجان بود، از بنیان گذاران و سازمان دهندگان اولیه ورزش کوهنوردی در ذوب آهن اصفهان بود و همواره چه در سطح کارخانه و چه در سطح استان برای گسترش این ورزش بر پایه ای علمی و فنی تلاش می کرد.

 وی در دوره های مختلفی برای افزایش مهارت در کوهنوردی و صخره نوردی در خارج از کشور شرکت کرده بود. قادر عظیمی در قالب تیم ملی کوهنوردی کشور به صعودهای برون مرزی نیز رفت.

تیم کوهنوردی ذوب آهن در پیامی در گذشت این اسطوره در رشته کوهنوردی و صخره نوردی را تسلیت گفت.

همه کوهنوردان ذوب آهنی و بسیاری از کوهنوردان استان اصفهان خود را مدیون تلاش ها و زحمات او میدانند. دستاوردهای یک عمر تلاش پر بار او به خوبی در عرصه کوهنوردی ما قابل مشاهده است. دریغا که پرواز نابهنگام او این رشته خدمت رسانی را گسست و خانواده و یاران و شاگردان و دوستدارانش را از برکت وجودش محروم ساخت.

پرواز غمبار و بی بازگشت قادر عظیمی دوستی گرامی، همنوردی گرانمایه، مربی ای دلسوز و پر تلاش چه ناباورانه و تکان دهنده بود. اکنون جای او در میان ما خالی است؛ ولی یاد او همیشه با ما خواهد بود: چه بر فراز کوه ها و قله ها و چه در نشیب دره ها و دامنه ها. از دست دادن او برای خانواده گرامی و نیز یاران و همنوردان و شاگردان و دوستدارانش گران و سخت بود؛ اما چه می توان کرد که این سرنوشت سرپیچی ناپذیر همه ما و جهان است.

او تنها آموزگار فنون کوهنوردی و برف و یخ نبود. شاگردانش به یقین به خاطر دارند که همیشه نگران انتقال درست دانش و فنون کوهنوردی و نیز اخلاق کوهنوردی بود. همنوردان و شاگردانش خاطره های فراوانی از او به یادگار دارند. پس می توان گفت که او به زیست خویش در یاد همنوردان و شاگردانش ادامه خواهد داد. باشد که این تسلی بخش خانواده گرامی او نیز باشد.

رفتند و نگفتند که یاران داریم/ در ماتم خویش سوگواران داریم

بر دیده و دل به آه و درد از پی خود/ آغشته به خون و اشکباران داریم

یادش گرامی و خاطره اش پایدار باد!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز