تجاوز آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۶۶۴
تجاوز آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز یکشنبه با صدور بیانیه ای تجاوز آمریکا و متحدانش به سوریه را نقض آشکار قوانین بین المللی دانست و خواستار رسیدگی سازمان ملل متحد به این مسئله مهم شد.

به گزارش برنا از اراک، آمده است: حمله موشکی آمریکا به سوریه سناریویی از پیش تعیین شده با حمایت اسرائیل و آل سعود جنایتکار بود و هیچ گونه شواهدی در راستای استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی و جود ندارد. آمریکای جنایتکار حمله موشکی به سوریه را در پایخ به بمباران شیمایی شهر دومای سوریه توسط بشار اسد در تاریخ هجدهم فرودین ماه جاری عنوان کرد در صورتی که دولت سوریه این ادعا را رد کرده و خواستار تحقیق و تفحص در این خصوص شده است. 
در ادامه این بیانیه آمده است: حمله آمریکا به سوریه نمایش قدرت برای خودنمایی و ایجاد ترس و وحشت در کشورهای منطقه بود که تنها راه مقابله با این اهداف شوم استکبار جهانی وحدت و انسجام جهان اسلام است. 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اینکه کشورهای مسلمان نشین منطقه به جای اعلام انزجار از جنایت های آمریکا و اسرائیل خود را هم پیمان آنان می دانند، جای تاسف است و جامعه اسلام باید در مقابل توطئه های استکباری وحدت و یکپارچگی را سرلوحه امور قرار دهند. 
در ادامه این بیانیه آمده است: ملت غیور ایران اسلامی به عنوان پشتیبان جبهه مقاومت و حامی مظلومان جهان، خشم و انزجار خود را از حمله موشکی آمریکا به سوریه اعلام می کند و تا آخرین قطره خون خود از ارزش های والای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری حمایت می کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز