راهیابی گنابادی ها به جشنواره فیلم هند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۹:۴۵:۴۶
کد خبر: ۶۹۷۷۲۲
راهیابی گنابادی ها به جشنواره فیلم هند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: فیلم کوتاه 'تشنه' تولید هنرمندان انجمن سینمای جوانان این شهرستان به دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 'صداهایی از آبها' در بنگلور هند راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در گناباد، حمیدرضا مهدوی مقدم افزود: این فیلم داستانی به کارگردانی هادی حیدرنیا روایتگر داستان یک مقنی است که به هنگام حفاری درون قنات بر اثر ریزش کوره قنات بیهوش و محبوس می شود و پسر نوجوانش تلاش زیادی برای نجات پدر می کند.

وی ادامه داد: فیلمنامه نویس و تصویربردار این فیلم به ترتیب محمد برادران و امیررضا صباغیان هستند و تدوین و صداگذاری و صدابرداری آن را علی اکبر اسماعیلی و بهزاد برادران بر عهده داشته اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 'صداهایی از آبها' هند با تمرکز بر موضوع آب و مسائل مربوط به آن توسط انجمن فیلم بنگلور برگزار می شود. در این جشنواره فیلمهای کوتاه داستانی، مستند و انیمیشین با موضوع کمبود آب سدها و ویرانی آنها، حفاظت از برداشت آب، درگیری و مبارزه برای کسب آب، سیل، خشکسالی، گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوا به نمایش در می آید.

وی افزود: فیلم کوتاه داستانی 'تشنه' در سالهای 1393 و 1394 نیز در جشنواره بین المللی فیلم کودک و جشنواره ملی جلوه های آب اصفهان موفق به کسب عنوان بهترین فیلمنامه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز