مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اورامانات:

ایجاد امید در جامعه امروزه یک ضرورت است

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۹۷۷۵۶
مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال به توسعه ورزش بانوان اورامانات اختصاص یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در جمع مربیان فعال ورزش بانوان شهرستان منطقه اورامانات از حمایت‌های ارزشمند نمایندگان ارزشمند استان کرمانشاه و نگاه ویژه آنان به ورزش قدردانی کرد و سپس به مشکلات مالی ورزش استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت:با جهت خواست نماینده محترم اورمانات مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به شهرستان‌های این منطقه اختصاص خواهد یافت.

 وی افزود: سرانه ورزشی برخی شهرستان‌های ما در منطقه اورمانات شرایط بسیار خوبی دارد و نسبت به گذشته شرایط و امکانات برای ورزش کردن مهیاتر است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برخورد آگاهانه با مسایل را خواستار شد و گفت:دغدغه بیمه و حقوق مربیان یک مشکل سراسری است که در کل کشور وجود دارد.

حسینی ادامه داد: مربیگری شغل نیست و عشق و علاقه است و باید برای این علاقه ارزش قایل باشیم.

وی افزود: ایجاد امید در حامعه امروزه یک ضرورت است که دولت‌ها از طریق ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تلاش نموده است در این راستا اقدام نماید، اما متاسفانه مشاهده می‌شود در برخی شهرستان‌ها از این امکانات از جمله استخرها استفاه مطلوب صورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به نقش هئیت‌های ورزشی در جذب حمایت‌های مالی برای توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: از هئیت‌های ورزشی انتظار داریم به نقش خود در این زمینه آگاه و به خوبی آن را ایفا نمایند و به عنوان بخش غیردولتی در این عرصه جد‌ تر وارد عرصه شوند.

حسینی  به عدم مرمت سالن‌های آسیب دیده در زلزله اخیر اشاره کرد و گفت: روند قانونی لازم در این زمینه صورت گرفته است و پس مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدامات عمرانی و فنی برای بازسازی اماکن تخریب شده آغاز خواهد شد.

 گفتنی است که در این نشست مربیان رشته‌های مختلف ورزشی منطقه مشکلات و مسایل خود را مطرح کردند.

همچنین مسایلی چون کمبود فضای تمرینی در برخی رشته‌های ورزشی چون فوتبال و فوتسال، نبود حمایت مالی کافی در سطح شهرستان‌ها از تیم‌های بانوان، تقدیر از قهرمانان ورزش بانوان که در تیم‌های ملی حضور دارند، برگزاری نشست‌های تخصصی با بانوان، فعالیت مربیان فاقد کارت‌های مربیگری در برخی باشگاه‌ها، نظارت بیشتر بر کلاس‌های مربیگری، تعطیلی برخی سالن‌های ورزشی ثلاث و جوانرود به دلیل زلزله و تخریب‌های ناشی از آن، تعطیلی رشته ورزشی بسکتبال در جوانرود، حقوق‌ و بیمه مربیان فعال، کمبود وسیله نقلیه برای اعزام به مسابقات ورزشی، ارزیابی عملکرد تخصصی از عملکرد ورزش بانوان، تجلیل از مربیان و قهرمانان، کمبود سرانه ورزشی ویژه بانوان و نیاز به تجهیزات ورزشی در رشته‌های ورزشی مختلف ازجمله موارد و نیازهای مطرح شده در این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز