آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۳:۰۷
کد خبر: ۶۹۷۸۷۰
آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه، گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام  کنند.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نهاد‌هایی که می‌توانند برای حضور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: کلیه مؤسسات قرآن استان، تشکل‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های دولتی، رسانه‌ها و بخش خصوصی می‌توانند از طریق اینترنتی مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه آغاز شده است که بر اساس جلسات کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه در نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز