دستبند پلیس بر دستان اراذل و اوباش متواری

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۵:۴۵
کد خبر: ۶۹۷۸۹۲
دستبند پلیس بر دستان اراذل و اوباش متواری
پلیس شهرستان چناران در یک اقدام قاطع و ضربتی چهار نفر از اراذل و اوباش متواری را دستگیر کرد.

سرهنگ "برات اویسی" فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت و گو با خبرگزاری برنا گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش در سطح شهرستان چناران به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران دایره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی متوجه حضور تعداد چهارنفر از اراذل و اوباش متواری در یک منزل مسکونی در حاشیه شهر چناران شدند که بلافاصله با هماهنگی قضائی به آدرس مربوطه اعزام شدند.

سرهنگ اویسی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان، 2 قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی غیرمجاز کشف کردند.

وی عنوان کرد: افراد دستگیر شده همگی دارای سوابق متعددی در زمینه نزاع دسته جمعی، مزاحمت و ... بوده که پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان و حمایت های دستگاه قضائی بیان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز