استاندار خراسان رضوی :

قدرت بازدارندگی ارتش عاملی برای امنیت کشور و صلح در منطقه است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۵:۱۸
کد خبر: ۶۹۸۱۷۸
قدرت بازدارندگی ارتش عاملی برای امنیت کشور و صلح در منطقه است
استاندار خراسان رضوی گفت: قدرت بازدارندگی و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی عاملی برای ایجاد آرامش و امنیت کشور و برقراری صلح در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در جریان رونمایی از کتاب "عکاس لشگر خراسان "همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک این روز افزود: همه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی قدردان رشادت ها ، جانفشانی ها و ایثارگری های دلاور مردان ارتش و نیروهای مسلح ما هستند.

 وی عنوان کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با چشمی بینا ، ذهن هایی فعال و طراح و نیز تجهیزات و ظرفیت هایی که با اتکا به توانمندی ها خود به صورت مستمر این تجهیزات را به روز کرده ، موجب شده اند تا بازدارندگی و توانمندی این ارتش قهرمان و دلاور روز بروز تقویت و بر اقتدار نیروهای مسلح ما افزوده شود به گونه ای بدخواهان این ملت جرات کوچکترین تعدی به این کشور را نیابند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملت ما قدردان این ارتش بزرگ و دلاور و شهدای گرانقدر و بسیار آن است که دردفاع مقدس برای دفاع از این نظام مقاومت و رشادتها نمودند.

 رشیدیان تصریح کرد: امید است اتحاد و همدلی که بین نیروهای مسلح ما تحت امر فرماندهی کل قواست برای مردم ایران زمین بیش از گذشته ایجاد آرامش و برای منطقه ایجاد صلح و دوستی بیشتر نماید

 

نظر شما