"استاندار لرستان" در آیین روز ارتش :

ارتش در حوزه خدمات‌رسانی و کمک به مردم و دولت همیشه پیشتاز بوده است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۶:۰۱
کد خبر: ۶۹۸۲۹۴
ارتش در حوزه خدمات‌رسانی و کمک به مردم و دولت همیشه پیشتاز بوده است
سید موسی خادمی گفت: ارتش ایران از مصمم‌ترین، قدرتمندترین و پاک‌ترین‌ ارتش‌های دنیاست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روز چهارشنبه در آیین روز ارتش با اشاره به حرکت هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ارتش اظهار کرد: افراد زیادی از انقلاب اسلامی به دنبال حذف ارتش بودند، اما بر خلاف نظر آنان امام(ره) با د‌وراندیشی ‌و طی یک حرکت دقیق از آن دفاع کرد.

وی  افزود: اگر نظر آن افراد به کرسی می‌نشست معلوم نبود سرنوشت انقلاب اسلامی به کدام مسیر کشانده می‌شد، همچنان که سرنوشت خاصی دچار آن افراد شد.

خادمی با بیان اینکه حضرت امام(ره) خیلی زود پاسخ اعتماد خود را گرفت، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دفاع از تمامیت ارضی کشور در ‌وقایع کردستان ‌و دفاع مقدس جواب این اعتماد را داد.

‌وی با تاکید بر اینکه امام(ره) با این تصمیم نقطه عطفی در تاریخ دفاع از کشور به وجود آورد، یادآورشد: امروز ارتش ایران یکی از مصمم‌ترین، قدرتمندترین و پاک‌ترین ارتش‌های دنیاست، همچنین در بین نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از پاک‌ترین‌ها است.

خادمی ارتش را همچنان سرافراز، مقتدر و پاک‌تر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی دانست  وتاکید کرد: علاوه بر وظایف ذاتی ارتش در زمینه امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور در حوزه خدمات‌رسانی و کمک به مردم و دولت نیز همیشه پیشتاز بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز