رئیس هیئت شنای استان اردبیل

مسابقات شنای قهرمانی کشور زیر ۱۴ سال در اردبیل برگزار می‌شود‌

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۵:۱۶
کد خبر: ۶۹۸۳۱۲
مسابقات شنای قهرمانی کشور زیر ۱۴ سال در اردبیل برگزار می‌شود‌
رئیس هیئت شنای استان اردبیل گفت: مسابقات قهرمانی کشور شنای زیر ۱۴ سال دختران و پسران، مردادماه سال جاری با عنوان جام "روز اردبیل" به میزبانی استان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،یعقوب کشاورز رئیس هیئت شنای استان در این خصوص گفت: طی جلسه‌ای که با حضور رئیس فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران و مسئولان فدراسیون برگزار کردیم، استان اردبیل در مردادماه سالجاری میزبان مسابقات شنای قهرمانی کشور زیر 14 سال در بخش پسران و دختران است که این مسابقات با عنوان جام "روز اردبیل" برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این مسابقات شنای قهرمانی کشور جام "روز اردبیل" در تقویم رسمی فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران ثبت و نخستین دوره این مسابقات امسال به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که برگزاری این مسابقات، همه ساله در دستور کار فدراسیون شنا قرار خواهد گرفت.
رئیس هیئت شنای استان اردبیل افزود: استان اردبیل استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته ورزشی شنا دارد که میزبانی از این مسابقات در راستای ارتقای کیفیت ورزشکاران، مربیان و داوران شنا در استان اردبیل نقش بسیار ویژه‌ای دارد که سالهای آینده قطعا این مسابقات، در سطح وسیع‌تر برگزار می‌شود.
کشاورز تصریح کرد: از جمله اهداف کسب میزبانی برگزاری این مسابقات می‌توان به ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران شنای استان اردبیل، کارکردن و تقویت شنای پایه، همگانی سازی ورزش شنا در استان اردبیل و شناساندن ظرفیت‌های استان اردبیل در حوزه گردشگری است که میزبانی این مسابقات نقش مناسبی در رونق گردشگری استان دارد.
وی بیان کرد: قطعا هیئت شنای استان اردبیل با همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تمامی سعی خود را برگزاری هرچه بهتر این مسابقات انجام می‌دهد و امیدواریم این مسابقات آغازی برای میزبانی رویدادهای بزرگ شنا در استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز