استاندار اردبیل در سالگرد تاسیس بنیاد مسکن

نظارت در مقاوم سازی باید جدی گرفته شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۱:۲۵
کد خبر: ۶۹۸۳۱۸
نظارت در مقاوم سازی باید جدی گرفته شود
استاندار اردبیل گفت: ساخت و ساز مطلوب در روستاها و نظارت بر نحوه اجرا و ساخت از وظایف اصلی ناظران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این موضوع باید بطور جدی پیگیری شود.

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو که به مناسبت دهه گرامی داشت افتتاح حساب 100 امام خمینی (ره)  و سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان سخن می گفت، اضافه کرد: بنیاد مسکن در ساخت و سازهای روستایی و الگوسازی در روستاها، اقدامات خوبی داشته است و ساخت 2300 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه نشان از مسوولیت پذیری این بنیاد و احساس بشردوستانه دارد.

وی با بیان اینکه سی و نهمین سالروز افتتاح حساب 100 حضرت امام (ره) توانمندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تداعی می کند، افزود: این بنیاد از ابتدای تاسیس با هدف توانمندی روستاها و شهرهای کوچک و نیز تدوین برنامه های بلند مدت و بحث آموزشی را درنظر گرفته است.

مهندس بهنام جو افزود: پایداری خانواده ها در روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی رویه همچنین ایجاد زیرساخت های اساسی در روستاها جزء برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که درطول 39 سال کارهای اساسی مناسبی صورت گرفته است.

استاندار اردبیل با تاکید بر دقت در نظارت ساخت و ساز افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در روستاها صورت گرفته و باید الگوهای سنتی و حفظ بافت روستایی با درنظر گرفتن تمام مسایل فنی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید تا سال 1400 برنامه ریزی داشته باشیم تصریح کرد: سنگ فرش های روستایی و زیباسازی محیطی موجب رونق گردشگری در روستاها می شود و این کار باید ادامه داشته باشد.

 

نظر شما