معاون وزیر کشور در اراک:

اصلاح نواقص در زنجیره تولید و مصرف اولویت دولت در سال جاری است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۳۴۹
اصلاح نواقص در زنجیره تولید و مصرف اولویت دولت در سال جاری است
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زنجیره تولید و مصرف کالاهای داخلی نیازمند بازنگری است و در این راستا باید در سایه برنامه هدفمند و مشارکت طیف های دولتی و خصوصی، اهداف اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

اسماعیل جبارزاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت آواپزشک در شهرستان آشتیان افزود: تامین امنیت و بهبود مناسبات اقتصادی و اجتماعی برنامه اولویت دار امسال وزارت کشور است و یکی از شاخص های مهم در پیشبرد این برنامه ها، حمایت از تولید داخل و اصلاح نواقص و کمبودها در زنجیره تولید و مصرف است.

وی اظهار کرد: دستیابی به دانش فنی و بومی سازی فناوری در تامین نیازهای راهبردی به ویژه کالاهای سلامت از سرفصل های مهم برای کشور است که شرکت آوا پزشک از واحدهای موفق در این عرصه می باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: دولت تسهیلاتی را برای توسعه و حمایت از واحدهای تولیدی همانند سال گذشته در نظر گرفته که این منابع در راستای تامین نقدینگی و توسعه و بازسازی صنایع قابل پرداخت است و می توان با بهره گیری از این ظرفیت به صورت هدفمند در حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی گام برداشت.

جبارزاده ادامه داد: مصادیق حمایت از تولید باید عمیق و عملی دیده شود چرا که پیامد های آن در حوزه اجتماعی و فرهنگی و مناسبات زندگی مردم نمود می یابد و در این راستا باید از هر حرکت بی برنامه و یا شعار زده خودداری کرد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز