ناینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارنامه ارتش در انقلاب اسلامی ایران درخشان است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۳۶۷
کارنامه ارتش در انقلاب اسلامی ایران درخشان است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور درخشان است.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در آیین رژه نیروی های مسلح استان مرکزی به مناسبت 29 فروردین و روز ارتش در محل پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک افزود: ارتشیان سرافراز با رژه روز 29 فرودین سال 1358 مقابل امام راحل نام خود را به عنوان بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری ثبت کردند و با تقدیم 48 هزار شهید در جنگ تحمیلی کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب از خود به جای گذاشتند. 
وی ادامه داد: مهارت های تخصصی ارتش، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه خاورمیانه و جهان برجسته کرده و ایران به برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح به خصوص ارتشیان دلاور، قدرت بی چون و چرای منطقه محسوب می شود. 

امام جمعه اراک بیان کرد: گسترش معنویت و اخلاق در بین نیروهای ارتشی عامل اصلی عشق و علاقه ملت به این قشر از جامعه است و ولایتمداری و مردم محوری ارتش همواره برای همگان مشهود بوده است. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط ارتش از لحاظ تجهیزات و تسلیحات نظامی بسیار نامناسب بود اما پس از پیروزی انقلاب و با بهره گیری از دانش و فنون روز دنیا از سوی متخصصان داخلی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به لحاظ نیروی انسانی کارآمد و هم به لحاظ تجهیزات نظامی قدرت نخست منطقه است و ارتشیان سلحشور باید به قدرت خود افتخار کنند چرا که رمز موفقیت و ثبات ارتش در اطاعت از ولایت فقیه است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز