استاندار اصفهان:

رئیس جمهوری آمریکا مسائل ابتدایی دیپلماسی را هم نمی داند

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۰:۳۵
کد خبر: ۶۹۸۳۸۷
رئیس جمهوری آمریکا مسائل ابتدایی دیپلماسی را  هم نمی داند
استاندار اصفهان گفت: افتخارات ارتش در همه دوران های کشورمان بی شمار است و مردم همواره در کنار ارتش احساس امنیت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن مهرعلیزاده طی سخنانی در مراسم روز ارتش گفت : متاسفانه این روزها مشاهده می کنیم که مستکبران از ارتش ها به جای آنکه برای دفاع از مرزهای کشورهایشان استفاده کنند، آنها را برای تجاوز به سایر ملل به کار می گیرند.

وی اظهارکرد: اگر امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن، عراق و سوریه هستیم به دلیل وقاحت تمام نیروهای نظامی مستکبران است و ایران بنا به وظیفه دینی خود در کنار مردم مظلوم قرار می گیرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: دشمنان نشان دادند که به تعهدات بین المللی خود متعهد نیستند که یکی از شاخصه های آن بی تعهدی آنها نسبت به برجام است، که به نفع دنیا و به ضرر کسانی بود که در جهت رونق خشونت می کوشند اما امروز شاهدیم رئیس جمهوری آمریکا مسائل ابتدایی دیپلماسی را نمی داند و به تعهدات بین المللی پایبند نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران همچنان روی پای خود می ایستد، خاطرنشان کرد: کشورمان نیازی به قهر و آشتی های نمایشی کشورهای طرف مذاکره ندارد و همواره راه پیشرفت خود را ادامه داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز