استاندارالبرز:

برای ساخت موشک، هواپیما و سایر تجهیزات از کسی اجازه نخواهیم گرفت

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۷:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۳۹۰
برای ساخت موشک، هواپیما و سایر تجهیزات از کسی اجازه نخواهیم گرفت
استاندار البرز گفت: 29 فروردین روز تجلی ارتش و پایبندی به تعهدات و موازین دینی و آرمان های انقلاب اسلامی است که این نیروی مسلح رسالت های تاریخی خود را به نحو مطلوب پیش برده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در مراسم رژه روز بزرگداشت ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: بی تردید ارتقا روز افزون آمادگی های دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و در این مسیر با هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت به حفاظت از دستاوردهای مردم و آرمان ها انقلاب می پردازد.

وی با بیان اینکه اکنون ارتش قدرتمند ایران اسلامی امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه داشته اضافه کرد: باید بیشترین حمایت ها برای تقویت بنیه دفاعی کشورمان صورت گیرد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تقویت بنیه دفاعی برای حفاظت از کشورمان است و ما قصد جنگ افروزی نداریم چراکه خود قربانی تجاوز ناجوانمردانه هستیم و هرگز درصدد تجاوز به کسی برنخواهیم آمد.

وی گفت: برای ساخت موشک، هواپیما و سایر تجهیزات از کسی اجازه نخواهیم گرفت و امروز ارتش ما مایه دلگرمی مردم کشورمان و سایر ملت های مسلمان جهان است.

نجفی افزود: برخود لازم می دانم از خانواده های شهدا و ایثارگران، قهرمانان بسیج و ارتش و تمام نیروهای انتظامی مرزبانی و سایر دلاوران عرصه های دفاع قدردانی نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز