تمامی مشکلات پیش رو برای صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان غربی بویژه سیب درختی باید حل شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۴:۲۵
کد خبر: ۶۹۸۴۶۴
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی مشکلات پیش رو برای صادرات محصولات کشاورزی استان بویژه سیب درختی باید حل شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، حسینی در جلسه برنامه ریزی برای صادرات محصولات زراعی و باغی استان با اشاره به تولید محصولات مختلف کشاورزی در استان و روند تولید از این محصولات از خرداد ماه، بر لزوم برنامه ریزی مدون برای برداشت و صادرات محصولات کشاورزی مازاد بر مصرف استان به کشورهای مختلف دنیا تاکید کرد.

وی ادامه داد: باید با بهره گیری از تجربیات سالهای گذشته موانع و مشکلات موجود در مسیر صادرات محصولات کشاورزی استان و بویژه سیب شناسایی و تمامی تلاشها برای رفع این مشکلات صورت گیرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی، خواستار مدیریت استفاده از سموم کشاورزی ، استفاده از بسته بندی های مناسب بر اساس سلیقه مشتری و همچنین سورتینگ محصولات کشاورزی استان شد و گفت: استانداری آذربایجان غربی از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه هیات دولت،  آذربایجان غربی به عنوان میز سیب ایران مطرح شده است ادامه داد: باید از این ظرفیت در مدیریت صادرات سیب استان به کشورهای مختلف بیشتر استفاده شود.

 وی همچنین خواستار اعزام هیاتهای تجاری از استان برای شناسایی بازارهای جدید برای محصولات کشاورزی استان بویژه سیب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز