یک فعال صنعت خودرو:

اتفاقات خوبی برای صنعت خودرو در حال وقوع است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۲:۴۷
کد خبر: ۶۹۸۵۶۵
اتفاقات خوبی برای صنعت خودرو در حال وقوع است
یک فعال صنعت خودرو گفت: اتفاقات بسیار خوبی برای صنعت خودروی کشور به ویژه استان خراسان رضوی و شهر مشهد در حال وقوع است که باید آن را به فال نیک گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرحسین هادی زاده در مراسم آغاز به کار نمایندگی جدید خودروی چری(هادی زاده) در مشهد با اشاره به ظرفیت های عظیمی که در حوزه خودرو وجود دارد، اظهارکرد: افتتاح نمایندگی جدید خودروی چری توسط مدیران خودرو نیز گام ارزشمندی  در راستای پیوند هر چه بیشتر دو کشور ایران و چین است.

وی ادامه داد: نمایندگی جدید چری و ام.وی.ام هادی زاده با ارائه خدمات ویژه و وی.آی.پی میزبان تمامی علاقه مندان به حوزه خودرو و مشتریان عزیز است.

غفارپور، مدیر فروش شرکت مدیران خودرو نیز در این مراسم با ابرازخرسندی از افتتاح نمایندگی جدید این مجموعه در شهر مشهد گفت: خودروی تیگو 7 این شرکت که به تازگی نیز رونمایی شده است، توانسته سلیقه مشتریان را با خود همراه کند و نقش برجسته ای را در فروش محصولات مدیران خودرو داشته باشد.

چینگ شو، معاون شرکت چری نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر این شرکت بیش از 170 نمایندگی در کشور ایران دارد و امیدواریم با افزایش کیفیت محصولاتمان، باعث افزایش رضایتمندی مشتریانمان شویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز