"دارنده سهمیه کانوئینگ المپیک جوانان" در گفت وگوی اختصاصی با برنا :

قوی ترین رقبایم در المپیک قایقرانان آسیایی هستند/به کسب نتیجه در المپیک بسیارامیدوارم

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲:۱۷
کد خبر: ۶۹۸۶۰۵
قوی ترین رقبایم در المپیک  قایقرانان آسیایی هستند/به کسب نتیجه در المپیک بسیارامیدوارم
" سبحان بیرانوند" در گفت وگو با برنا گفت: قویترین رقبایم در مسابقات المپیک ،قایقرانان آسیایی از کشور های ازبکستان وقزاقستان هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بیرانوند در این گفت وگو اظهار کرد: سطح مسابقات  انتخابی کانوئینگ المپیک جوانان اسپانیا بسیار سخت وکشورها همه در  آمادگی کامل  بودند؛ البته قایقرانان بیشتر کشورها در یک رشته قوی بودند ولی قایقرانان ایرانی در سطح متوسطی قرار داشته و در دو رشته مسابقه می دادیم   به همین دلیل توانستم در اولین تجربه ام  نتیجه خوبی بگیرم وخودم را به کسب سهمیه المپیک برسانم.

وی افزود:  رقبای  آسیایی از رقبای اروپایی قویتر هستند و الان رقیب قزاق وازبک اول ودوم جهان هستند .

بیرانوند در خصوص  شیوه تمرینی اش نیز تصریح کرد: یکسال در اردو بودم ودر این یک سال هم  تمرینات مداوم داشتم  مثلا 20 روز در اردو بودم  و  5 روز استراحت  می کردم  وبالاخره با تمرینات سخت توانستم خود را به سطح جهان برسانم .

وی با بیان اینکه  مسابقات المپیک 5 ماه دیگر یعنی مهر ماه شروع می شود ،عنوان کرد: شرایط تمرینی  اردوهای آمادگی سازی است که تمریناتشان هوازی ،سرعتی  ،بدنسازی وشنا است که در این پنج ماه انجام خواهم داد.

قایقران  لرستانی با بیان اینکه  از لحاظ رنکینگ  در جهان پنجم هستم ودر آسیا نیز در رتبه سوم قرار دارم ،یادآورشد: فاصله نفرات  اول تا پنجم خیلی کم ودر حد صدم ثانیه  است ولی  جای جبران دارد واگرسخت تمرین  کنم نتیجه خیلی خوبی کسب خواهم کرد وجزء اول تا سوم المپیک می شوم .

وی خاطر نشان کرد: حوزه تخصصی من در قایقرانی، کانو کانادایی است ولی  درمسابقات  اسپانیا  دو  رشته اسلالوم وکانوکانادایی را باهم شرکت می کردم ؛البته  قانون مسابقات  المپیک به گونه ایی  است که باید فقط در یک رشته شرکت داشت لذا در مسابقات المپیک در رشته تخصصی خودم یعنی کانو کانادایی شرکت می کنم.

 سبحان بیرانوند با بیان اینکه   قایقرانی لرستان قوی است و در سطح کشورحرف برای گفتن دارد ،گفت:من در مسابقات قهرمانی کشور طلای جوانان را گرفتم که توانستم وارد اردو های تیم ملی شوم وبچه های دیگر هم هستند که به تازگی وارد اردو شده اند وحرف برای گفتن دارند .

 گفت وگو : جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز