تدوین سند ۷ برنامه‌ای برای رفع بیکاری در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۹:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۷۵۷
تدوین سند ۷ برنامه‌ای برای رفع بیکاری در کرمانشاه
سند ۷ برنامه‌ای برای رفع بیکاری استان کرمانشاه تدوین شده و پیش‌بینی‌های لازم برای رفع بیکاری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث‌باباجانی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از مشکلات این استان بیکاری است و در این راستا سندی با ۷ برنامه، پیش‌بینی‌های لازم برای رفع بیکاری تهیه شده و انتظار داریم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه مساعدت نمایند.

وی ایجاد فیبر نوری در بازارچه‌های  شیخ‌صله و تیله‌کو و شوشمی و سومار را از جمله مطالبات استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: دولت مرکزی عراق درصدد رسمی کردن مرز شوشمی است و ایجاد فیبر نوری در سومار نیاز است و انتظار داریم مشکلات نقاط کور رفع شود.

استاندار کرمانشاه به فعالیت ستاد بازسازی اشاره کرد و گفت: هیچ بانکی حق ندارد بابت اقساط وام به کسانی که اسامی‌هایشان در لیست بنیاد مسکن به بانک‌ها ارسال شده پیامک به مشتریان آسیب دیده ارسال کند در غیر این صورت برخورد خواهم کرد و تقاضا می‌کنم روی اعصاب مردم در خصوص ارسال پیامک نروند.

بازوند ادامه داد: ۹۵ هزار واحد در زلزله استان کرمانشاه آسیب دیدند و ۳۵هزار واحد احداثی و مابقی تعمیری است، تاکنون اقدامات خوبی شده است و ضمن تشکر از مهندس تابش و تیم ایشان که در تعطیلات هیچ کدام از ستادها کارشان را تعطیل نکردند اما متاسفانه این روند مناسب نیست.

وی افزود: امیدوارم قول رئیس جمهور درباره اتمام بازسازی واحدهای روستایی تا پایان شهریور عملیاتی شود و باید در این امر تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد تا بازسازی خانه‌های روستایی تا پایان شهریور به پایان برسد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاهنقطه عطفی است که بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است، گفت: از هیئت دولت تشکر می‌کنم، دولت بیش از ۵۰۰۰ هزار میلیارد تومان برای زلزله‌زدگان مصوب کرده که بیش از ۸۰۰ میلیون تومان آن کمک‌های بلاعوض بوده است.

 

 

نظر شما