استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

تشکیل کارگروه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر استان

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۹۹۱۳۱
تشکیل کارگروه اشتغال ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر استان
همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت روز جانباز، استاندار خراسان رضوی با جانبازان و ایثارگران دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به این که یکی از مهمترین دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران، اشتغال فرزندانشان است؛ از تشکیل کارگروهی به همین منظور خبر داد.

وی به ظرفیت های اشتغال استان در حوزه های صنعت، کشاورزی و خدمات و همچنین تسهیلاتی که در این بخش ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: انتظار این است که از این فرصت ها برای تحقق این موضوع استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که آرامش، امنیت و توسعه ی کشور، آرمان امام راحل (ره) و شهدای بوده؛ تاکید کرد: امروز وظیفه ما به عنوان میراث داران آنان ، حرکت در این راستا و تلاش برای اعتلای نظام مقدس اسلامی است.

رشیدیان ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده های جانبازان، اظهار داشت: علی رغم تمامی کمبودها و مشکلات، با عزت و کرامت پرستاری از یادگاران دوران دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

وی تصریح کرد: جانبازان نیز همچنان استوار و ثابت قدم بر عهد خود با شهدا و امام شهیدان هستند و دست از حرکت در مسیر نورانی ولایت برنداشته و نمی دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش ما و همه ی خدمتگزاران در استان پیگیری و رفع مشکلات خانواده های شاهد و جامعه ایثارگر است و به همین منظور در ستاد استانداری، مشاوری ویژه برای پیگیری این امور منصوب گردید که موضوعات با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز