توقیف سه دستگاه تریلی کانتینردار

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۷:۴۲
کد خبر: ۶۹۹۱۷۹
توقیف سه دستگاه تریلی کانتینردار
فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز در پلدختر خبر داد و گفت : با توقیف سه دستگاه تریلی کانتینردار مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " گفت: در اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا درسال حمایت از کالای ایرانی که یکی از مولفه های آن ،مبارزه با ورود کالای قاچاق به داخل کشور می باشد ، ماموران پلیس آگاهی ، کلانتری مرکزی و پاسگاه های میانکوه شرقی و پل تنگ برای تحقق شعار سال 97 در یک عملیات منسجم با کنترل محورهای مواصلاتی ، سه دستگاه تریلی کانتینر دار را با هماهنگی مقام قضائی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران در بازرسی از سه خودرو توقیف شده تعداد 410 هزار انواع لوازم صوتی ، تزیینی ، البسه و لوازم تحریر خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف و چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند .

سردار مهدیان نسب با اشاره به این که محموله های خارجی قاچاق کشف شده از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بودند گفت : کارشناسان ارزش محموله ها را 10 میلیارد ریال اعلام کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز